en stor tygnd över mig sorgen är stor





Allt är skit jag mår piss har inte kunnat sova sen i måndags, allt är trist allt är jobbigt, vill inte gå upp, vill bara gråta. efter en lång tids sjukdom gick min älskade morfar bort i Måndags alltså 211-11-07
allt jag hade är borta, min gladhet försvan när morfar gick bort. Mormor tjuter jag tjuter vart man går så är han med oss, var och handla i förgår var inget kul, var man än gick fans han med. sluta med ja o mormor gick till kattavdelingen och böra gråta, fick panik.

igår var det två dygn har virt borta, idag tre han var är min favorit jag älskade honom.
Nu han borta hur fan ska jag klara mig????
Tur jag har min älskade mormor kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0