My love life

Se mig för här är jag
låt mig få komma nära
till era hjärtan så som den jag är
den jag försöker vara
ge mig min morgondag
min enda önskan nu och här
älska mig för den jag är

Se fjärilns vingeslag
i alla himlar fara
se alla ögon blinka stjärneljus
låt livet komma nära
se mig för här är jag
min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är

Låt livet komma nära
se mig för här är jag
min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är

Se fjärilns vingeslag
i alla himlar fara
se alla ögon blinka stjärneljus
låt livet komma nära
se mig för här är jag
min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är

min enda längtan nu och här
älska mig för den jag är
 
 
   
Han som var jag, letade efter lyckan så ensam till slut.Såg kärlekens svek i vattnet, han som är jag lever i ögonblicken.Jag kastar mig ut och räds inte längre natten, med hjärtat fyllt av hat.Sen dagen då du kom till mig, en tystnad här i mitt hus.Och vännerna vände om, jag hade vant mig vid.Att drömmar blev till skit, nu står jag mitt i mitt liv mhm…Förundrad sen du kom hit oh skit, med hjärtat fyllt av hat, ohoh
Han som var jag vet inte vad som hände.Dagarna gick, Ops som om jag aldrig vaknat men han som är jag.Jag inser att livet vände, för här i din blick finns allt som jag nånsin saknat.Med hjärtat fyllt av hat sen dagen då du gick bort.En tomhet här i mitt bröst, och allt vände om, jag hade vant mig vid din doft, din röst.Att drömmar blev till skit, åh nu står jag mitt i mitt liv och undrar var jag är?!Förundrad sen du aldrig kom hit, Med hjärtat fyllt av hat, ohh
För den som älskar
Lever hoppet alltid kvar
Trots huggen i mitt hjärta
Ska det läka där du skar

Jag borde kraschat totalt
Efter den mängd av förtret som jag svalt
Men jag reste mig
Gick upp på nio till slut
Du ville sköta det snyggt
Smög som en orm i den trädgård vi byggt
Men jag såg dig klart
Så som jag sett det förut

För jag är knappast den enda som bär på ett sår från en kärleksaffär
Och även jag kommer stolt att gå hel ur det här

För den som älskar
Lever hoppet alltid kvar
Trots huggen i mitt hjärta
Ska det läka där du skar
För den som älskar
Kommer kärleken på nytt
En längtan kommer växa
När bitterheten flytt
För den som älskar

Jag borde frusit till is
Det var som upplagt för krampaktig kris
Men jag reste mig
Så som jag rest mig förut

För jag är knappast den enda som bär på ett sår från en kärleksaffär
Och även jag kommer stolt att gå hel ur det här

För den som älskar
Lever hoppet alltid kvar
Trots huggen i mitt hjärta
Ska det läka där du skar
För den som älskar
Kommer kärleken på nytt
En längtan kommer växa
När bitterheten flytt
För den som älskar

För den som älskar
För den som älskar
Oohhh

För den som älskar
Lever hoppet alltid kvar
Trots huggen i mitt hjärta
Ska det läka där du skar
För den som älskar
Kommer kärleken på nytt
En längtan kommer växa
När bitterheten flytt
För den som älskar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0