Är sjukt glad nu en underbar skrev något upp piggande hehe

Tjejen: - Ligger i sängen och ska försöka sova men kan inte sluta kolla på dina bilder. ;-) Du har en riktigt galen fin blick. Ler.

Snacka om att man blev glad hehe, inte visste jag att jag hade ett så galet blick att man inte kan låta bli och kolla flera gånger hehehe. tjejer dom är roliga dom hehe, undra hur hon tänkte hehe  så galen är den väl inte eller är den, kanske är så att den är galet sööt ^^

tjejen: - Jag blir alldeles knäsvag av den. Du har grymt fina ögon. ;-).

Hehe asså vad ska man säga hehe en smiker brud hehe känner mig lite glad nu dax att dejta en speciell sak snart hehe



2011 så ser jag ut idag!!

undra om det var den hon menade hehe så galen e den väl inte eller???

Kommentarer
Postat av: Monica

Det är en av de bästa bilderna på dig tycker jag....snygging!

2011-10-29 @ 00:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0