Full gas nu ska det bli rent här!!

Nu ska jag sätta igång och stor städa.



Och efter det ska jag nog kolla om det finns tid i tvättstugan i morgon hehe.


Mitt rosa kickt hehe


OPS nu blev jag avslöjad


Hahaha precis mig upp idagen den där bilden hehe XD Är fan jag ju.
Jaha då har man putsat klart allt nu glänser det ska bara dama och ta golvet hehe


SKÅL!


Jag kände att jag var på jag kör den här vägen, det är svårt att förstå. De saker jag kunde inte ändra, plötsligt himlen desided att visa mig, en ny känsla. Jag har ändrat mitt håll, jag är redo för action, känsla farligt.

Jag kan ta det, kan jag göra det, im farligt.
Kan du inte få det, kan du inte slå det, jag är fantastisk!
Jag kan ta det, kan jag göra det jag är farlig, kan inte du får det, kan du inte slå det!
För jag är så farligt, allt är borta hela slöseri med tid. Nu är jag söker efter ära min själ. Plötsligt himlen desided att visa mig, en ny känsla.

Jag har ändrat mitt håll, jag är redo för action
Jag känner mig farlig, kan jag ta det, kan jag göra det.
Jag är farlig, kan inte du får det, kan du inte slå den
Im Fabulous! Jag kan ta det, kan jag göra det, jag är farlig. Kan du inte få det, kan du inte slå det
för jag är så Fabulous.
Aaaa!
Jag är så farligt, Aaaa!

Det är dags att gå iI've smakade spänningen, är det dags att känna vad som finns i mitt ansikte. inte se tillbaka, var inte rädd, kan volentaire vara hennes tro.
Det är dags att leva ditt liv !!!!!
Jag kan ta det, kan jag göra det Im farligt
Kan du inte få det, kan du inte slå det, jag är fantastisk!
Jag kan ta det, kan jag göra det jag är farligt.
Kan du inte få det, kan du inte slå det, för jag är så fantastisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0