Guy's are fucking pain in ass and full of bullshit

Ibland undra jag över hur vi killar tänker med, är det K**en eller är det huvudet vi tänker med. Och varför är det så att just unga killar alltid vara så jobbiga, och så dramatiska. Och säga saker som dom inte ens menar. snacka om att man blir j*vligt trött på Idioter till killar. varför säger man saker som man inte ens står för eller ens menar, varför är det så kul att bara hålla på och vara så elaka och grova för??

Seriöst väx upp omogna fjantar som inte ens kan våga stå för vad du/ ni säger. Kunde om jag hade varit riktig Pip..... så kunde jag hängt ut en viss pippppppppppppppppp....................... här men orka så nope gör inte de.

Vet inte vad jag ska tror på längre till litan och förtroende börja smått försvinna. pallar inte mer orka inte mer. skiter i det här snart. näääe jag lägger nog mer fokus på jobbet där kan man hitta kärlek och känna sig älskad......
                Sant!


Trodde det fanns en, men tydligen hade jag fel. Känns så konstigt allt ihopa. Alla bara söker fel på en man duger inte som man är hatar det här livet.....







Så känns det nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0