Höst kolletion, för män 2011

Tja alla sammans som kikar in!
Här har vi lite höst nytt bland killar, så här ser hösten ut för killar, va och köpte allt i Englad i London ;)
Sjukt mycket snyggt hade dom för unifär lagon pris.
Och komihåg inget av detta finns i Sverige utan bara enbart i London. I butikerna där som Next Ck store m.m

Här är ett par Calvin Klein Jeans
Sjukt läckra, jeans som jag köpte i London märket är ----> (Calvin Klein)


Framifrån (Calvin Klein)


Bak sidan




Calvin klein kallingar sexigt




Ett måste om man vill vara som dom hehe

nu till mina sexiga Calvin Klein kallsonger Så vackra



Populära blad gay killar men whata heck dom är snygga

grrrrrrrrrrrrr
Mmmmm I am in love <3 Ja är kär i denna bilden tänk om man hade en sådan kropp va jag skulle vara glad och nöjd varje dag....


(next) heter affären och där den är från




   
Den snyggaste tröjan (Calvin Klein)
Finns dock inte I sverige endast i London och america haha.


Min älsklings jacka


Och nu kommer kolletionen:


CK = Calvin Klein





T-shirt = CK Store London
Jeans = CK Store London






















Här är ett par Calvin Klein Jeans
OBS INGET FINNS I SVERIGE ENBART I LONDON!



 
Christian J
LONDON


Kommentarer
Postat av: Monza

Läckert!!! Snyggt!!!

2011-10-30 @ 19:52:19
Postat av: alle

gillar alla bilder men jag fasna för dom kallingarna med flaggan :) och jag gillar dig c kram k

2011-10-30 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0