SÅ känns det idag 2011-10-29

Jag kände att jag var på jag kör den här vägen, det är svårt att förstå. De saker jag inte kunde föränd plötsligt himlen desided att visa mig, en ny känsla, jag har ändrat mitt håll, jag är redo för action, känsla farligt.
Jag kan ta det, kan jag göra det, kan Im farliga du inte får det, kan du inte slå det, jag är fantastisk.
Jag kan ta det, kan jag göra det jag är farlig kan du inte få det, kan du inte slå det, för jag är så farligt.
Allt det är borta hela slöseri med tid, nu är jag söker efter lite kärlek och lite lugn. plötsligt himlen desided att visa mig, en ny känsla, jag har ändrat mitt håll, jag är redo för handling.
Jag känner mig farlig, kan jag ta det, kan jag göra det jag är farlig Kan du inte få det, kan du inte slå det Jag är vacker
Jag kan ta det, kan jag göra det jag är farlig kan du inte få det, kan du inte slå det, för jag är så vacker
aaaa

Jag är så farlig

aaaa

Det är dags att gå, jag har smakat spänningen, är det dags att känna vad som finns i mitt ansikte. Titta inte tillbaka, var inte rädd,
den volentaire kunde vara hans tro, är det dags att leva ditt liv. Jag kan ta det, kan jag göra det, im farligt
kan du inte få det, kan du inte slå den jag är fantastisk. Jag kan ta det, kan jag göra det jag är farlig, kan inte du får det, kan du inte slå det för jag är så fantastisk.

                                                   

Du sluter dina ögon, och lämnar mig naken vid din sida du stänger dörren så jag kan inte se den kärlek du håller inom dig. Den kärlek du behålla för mig. Det fyller mig känns det Livin i en dröm. =)
Det fyller upp mig så jag kan se den kärlek du håller inne, älskar dig behålla för mig jag stanna för att titta på dig blekna bort ..
Jag drömmer om dig natten .. I morgon kommer du vara borta .. Det ger mig tid att stanna för att titta på dig blekna bort ..
Jag drömmer om dig ikväll .. imorgon kommer du vara borta .. Jag önskar vid Gud att du skulle stanna.
Jag hålla mig vaken jag vara vaken och se dig andas jag vaken och titta på dig, flyga iväg i natten flyr genom en dröm. Jag stannar för att titta på dig blekna bort ... Jag drömmer om dig ikväll ... I morgon kommer du vara borta ...
Det ger mig tid att stanna för att se dig tyna bort ...
Jag drömmer om dig ikväll ...
Imorgon Du kommer att vara borta ...
Jag önskar till Gud att du skulle stanna ...


                                   

Jag skulle ge dig blommor på morgonen, vilda rosor när solen börjar skina.
Söt parfym i små juvelprydda skrin, om jag trodde att du någonsin ändra dig?
Jag skulle ta till musikens skönaste, och mata dig vinter frukter och sommar vin.
Visa att du saker som du bara har läst i historien böcker, om jag trodde att du någonsin skulle ångra dig!

Jag skulle ge dig lycka, och en del kärlek.
Insvept i en låda och bundna med en rosa rosett
Jag skulle ge dig regnbågens himmel att få dig att le
Och vad använder är om jag gråter, och mina fallande tårar blandades med vinet.

Jag skulle ge dig lycka, kärlek om jag kunde
Jag skulle ge dig blommor på morgonen
Vilda rosor när solen börjar skina
Vinter frukter och sommaren vin
Söt parfym och akleja
Om jag trodde att du någonsin skulle ändra dig, men du kommer aldrig att göra det för Jag är inte den rätta för dig.
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0